Jak co roku portal branży internetowej Interaktywnie.com opublikował raport dotyczący Agencji Interaktywnych w Polsce. W raporcie znalazł się też ranking polskich Agencji Interaktywnych względem obrotów. W sumie w rankingu znalazło się 59 firm.
Choć badanie Interaktywnie.com nie obejmuje wszystkich agencji działających w Polsce to jednak, jest w tej chwili jedynym, które na taka skale porównuje obroty branży interaktywnej i jak piszą autorzy: „… taki dobór firm do zestawienia wydaje się być najbardziej racjonalnym.”
Jest nam niezmiernie miło, gdyż w prezentowanym rankingu Anhor zajął 32 pozycję w 2010 roku i 25 pozycję* w 2011 roku.
Przy wynikach każdej agencji umieszczono kolumnę z uwagami, które agencja mogła podać wypełniając ankietę. Wynika z niej, że Anhor Sp.j. jest prawdopodobnie jedyną spółką o tak wąskiej specjalizacji (SEO/SEM + sklepy internetowe), z którego to powodu jesteśmy jeszcze bardziej dumni. Jednocześnie mobilizuje to nas do jeszcze większego zaangażowania ku chwale naszych Klientów i polskiego Internetu 😉
*) w badaniu za 2011 rok większość agencji (w tym Anhor) nie podała pełnych danych, gdyż badanie odbywało się przed księgowym zamknięciem roku.
Jak co roku, portal branży internetowej Interaktywnie.com opublikował raport dotyczący agencji marketingowych w Polsce. W najnowszym rankingu za 2023 rok uwzględniono 34 agencje, które wyróżniają się pod względem przychodów netto.
Choć badanie Interaktywnie.com nie obejmuje wszystkich agencji działających w Polsce, jest obecnie jednym z nielicznych, które na taką skalę porównuje obroty branży marketingowej. Autorzy raportu podkreślają, że taki dobór firm do zestawienia wydaje się być najbardziej racjonalny.
W prezentowanym rankingu za 2023 rok, pierwsze miejsce zajęła agencja Altavia Kamikaze + K2 z przychodem netto wynoszącym 61 387 941 zł. Kolejne pozycje przypadły agencjom WebTalk sp. z o.o. (35 885 816 zł) oraz ICEA (31 814 508 zł).
Przy wynikach każdej agencji umieszczono informacje o specjalizacji oraz głównych klientach, co pozwala na lepsze zrozumienie profilu działalności poszczególnych firm. Warto zauważyć, że wiele z nich koncentruje się na usługach SEO/SEM oraz tworzeniu sklepów internetowych, co świadczy o rosnącym znaczeniu tych obszarów w polskim marketingu internetowym.
Obecność w rankingu motywuje agencje do dalszego rozwoju i podnoszenia jakości świadczonych usług, co przekłada się na korzyści dla klientów oraz całego polskiego rynku internetowego.



