Pozycjonowanie we Wrocławiu

webu_wroclaw

na Web Usability 2011

W listopadzie 2011 roku w ramach obchodów World Usability Day odbyła się konferencja poświęcona szeroko rozumianej komunikacji podczas tworzenia usług internetowych. Głównym celem cyklu spotkań był wzrost świadomości, a także promowanie projektowania rozwiązań użytecznych, przyjaznych i zorientowanych na użytkownika. Użytkownik stał się więc punktem wyjścia do rozpatrzenia dalszej drogi promowania w mediach internetowych.

W tym roku do Wrocławia przybyło wielu znakomitych specjalistów z kraju i zagranicy, którzy dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu przedstawili inne, a jakże istotne spojrzenie na zagadnienia marketingu internetowego. Profesjonaliści zajmujący się projektowaniem interakcji powinni więc brać pod uwagę ich doświadczenia.

Zakres omawianego podczas konferencji tematu sięga od projektowania stron, poprzez tworzenie, wdrażanie i dalszą promocję usługi internetowej, dlatego też cały proces był dodatkowo omawiany przez zaproszonych gości podczas dyskusji. Nasi specjaliści zajmujący sie pozycjonowaniem stron internetowych brali udział w spotkaniach i poruszali tematy pozycjonowania we Wrocławiu. Tworzenie produktów przyjaznych dla użytkownika niesie ze sobą nie tylko wzrost świadomości wśród twórców, ale przede wszystkim wzrost zainteresowania się danym produktem.

Promowanie użyteczności w projektowaniu stron internetowych pozwala na budowanie długotrwałych relacji z użytkownikami. W praktyce oznacza to, że projektanci powinni inwestować czas w dogłębne badania potrzeb oraz zachowań swoich odbiorców. Podczas sesji warsztatowych, które miały miejsce w trakcie konferencji, przedstawiono przykłady udanych projektów, gdzie intuicyjne interfejsy oraz przemyślane rozwiązania techniczne znacząco wpłynęły na pozytywne doświadczenia użytkowników.

Uczestnicy konferencji mogli również dowiedzieć się, jak skutecznie wdrażać nowoczesne technologie, aby podnieść jakość oferowanych usług. Omówiono najnowsze trendy w UX i UI, takie jak projektowanie responsywne czy personalizacja treści, które zyskują na znaczeniu w świecie dynamicznie zmieniających się oczekiwań użytkowników. Konferencja stała się więc miejscem wymiany doświadczeń oraz inspiracji do tworzenia nowatorskich rozwiązań, które przyczyniają się do sukcesów w marketingu internetowym.